برای اولین بار به نقل از وب سایت صادقی کاستومز؛ 

شرایط فروش لاماری ایما در آذرماه ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه

شرایط فروش لاماری ایما در سامانه یکپارچه برای آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است. اگر قصد خرید دارید، حتما قبل از خرید این مطلب را بخوانید.

طبق بخشنامه‌ای که صادر شده است، خودروی لاماری ایما از طریق سامانه یکپارچه به‌صورت فوق‌العاده به فروش می‌رسد. طبق جدیدترین اخبار خودرو، در این طرح، خودرو لاماری با موعد تحویل ۴۵ روزه و قیمت قطعی در روز عقد قرارداد به مشتری تحویل داده خواهد شد.

این طرح از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۲ آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت فروش به‌صورت اینترنتی اقدام به خرید خودرو کنند. همچنین گفتنی است که طرح مذکور تا پایان روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ادامه خواهد داشت.

بنا بر بخشنامه صادر شده، این خودرو در ۵ رنگ سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز به قیمت ۱۴ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال به فروش خواهد رسید.

شرایط فروش خودروی لاماری ایما – آذر ۱۴۰۲

نوع خودرو مدل قیمت مصوب فروش رنگ‌های قابل عرضه موعد تحویل سود مشارکت سود انصراف جریمه دیرکرد سالیانه کد طرح فروش روش پرداخت
لاماری ایما ۱۴۰۲ ۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان سفید-مشکی-سبز-خاکستری-قرمز ۹۰ روز کاری پس از عقد قرارداد ۳۶ درصد Eama-o-223 نقدی

این مطلب برای اولین بار توسط صادقی کاستومز از سراسر وب گردآوری، ویرایش و منتشر شده است. همچنین برای خرید و فروش خودرو و خدمات دیتیلینگ خودرو مانند نانوسرامیک، کاور بدنه، سقف کهکشانی، رینگ اسپرت، بادی فنس و … نیز از مشاوره رایگان مجموعه صادقی کاستومز استفاده نمایید.

امتیاز دهید