به نقل از سراسر وب در صادقی کاستوم؛

این مرکز تست تازه‌بنیان شرایط شب، روز و سطوح مختلف را شبیه‌سازی می‌کند.

بی‌ام‌و یک مرکز تازه تحقیقاتی را در مکانی که پیشتر یک انبار واقع در «اونترشلیهم»، مونیخ آلمان، راه‌اندازی کرده است. این مرکز که با نام کانال نور شناخته می‌شود به باواریایی‌ها اجازه می‌دهد تا روی فناوری‌های تازه روشنایی کار کنند و کنترل کاملی هم روی فناوری‌ها و وضعیت شبیه‌سازی داشته باشند. کانال روشنایی نکست بی‌ام‌و توانایی شبیه‌سازی حالات و سناریوهای مختلف را دارد. این مرکز به‌عنوان طولانی‌ترین مرکز تست بی‌ام‌و تاسیس شده است.

کانال نور نکست در مکانی در نزدیکی مرکز تحقیق و اختراعات این شرکت در شمال مونیخ جای دارد و ۱۳۲ متر طول و ۲۲ متر پهنا دارد. خودروساز مونیخی از این مرکز برای توسعه چراغ محصولات آینده‌اش استفاده می‌کند. محصولاتی که در این مرکز توسعه می‌یابند جزو سیستم اصلی نورپردازی خودرو هستند که شامل چراغ‌های اصلی خودروهای بی‌ام‌و، LED روشنایی روز، چراغ‌های راهنمایی و سایر چراغ‌های داخلی و خارجی محصولات باواریا می‌شود. بی‌‌ام‌و بنیان‌نهادن این مرکز را قدم بعدی در توسعه برنامه مرکز توسعه و تحقیقات خود پس از سیستم‌های شبیه‌سازی کامپیوتری می‌داند.

کریستین جباس، متخصص نور در بی‌ام‌و، می‌گوید:

نور برای گروه بی‌ام‌و روز‌به‌روز اهمیت بیشتر پیدا می‌کند. ما با استفاده از کانال نور نکست به دنبال وارد کردن ایده‌های آینده‌نگرانه به محصولات بی‌ام‌و و بازار هستیم که تاثیر زیادی روی مشتریان و افزایش امنیت جاده‌ها خواهد داشت.

تونل تست نور بی‌ام‌و برای شبیه‌سازی حالات و سناریوهای مختلف رانندگی به‌شکلی واقع‌گرایانه از سه نوع سطح بهره‌مند است. بخش مرکزی شامل یک سطح از جنس آسفالت شده که در زیر خود شامل یک سطح خاص شده که باعث سالخورده ‌تر شدن این آسفالت به‌شکل مصنوعی می‌شود. هدف از بهره‌وری از این فناوری این بوده که انواع بازتاب از سطح آسفالت را شبیه‌سازی کنند. درون این تونل، یک بخش مجزا هم به شبیه‌سازی پوشش کف پارکینگ‌های خودرویی اختصاص یافته است.

بی‌ام‌و با استفاده از تونل نور می‌تواند ساعات مختلف شب و روز را شبیه‌سازی کند. این مهم می‌تواند به توسعه و تطبیق‌پذیری بهتر چراغ‌های راهنما و چراغ‌های روز کمک کند که در طول روز کاربرد دارند. یک دیوار نور روز در این تونل می‌تواند شرایط نوری گوناگون را شبیه‌سازی کند و با توجه به نیاز کاربر تونل، شدت نور و دمای آن را تغییر دهد.

کانال نور نکست بلافاصله پس از بهره‌برداری نقش خود را در محصولات آینده بی‌ام‌و نشان خواهد داد. با استفاده از فناوری‌های این مرکز تحقیقاتی، توسعه‌دهندگان تمرکز خود را روی یکپارچگی چراغ‌های فوق‌ تطبیق‌پذیر خواهند گذاشت تا در شرایط گوناگون نیز پاسخگوی نیاز راننده باشد. طراحان بی‌ام‌و هم حتما مهمان این مرکز خواهند شد؛ چراکه چراغ خودروها به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین المان‌های ظاهری یک خودرو قلمداد می‌شود و نقش موثری در جذب مشتری دارد.

به حتم این سطح از توجه به رفع حتی کوچک‌ترین نیازهای کابران و مشتریان نشانه اصلی رویاپردازی‌های یک برند و تلاش آن‌ها برای هدفی بالاتر است. نظر شما درباره راه‌اندازی چنین مرکزی چیست؟ راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی مختلف چه کمکی به پیشرفت صنعت خودرو می‌کند؟!

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای ۱۲ دقیقه پیش خواندن این مطلب ۲ دقیقه زمان میبرد

توجه! این مقاله برای اولین توسط صادقی کاستوم از سراسر وب گردآوری و منتشر شده است.

ارتباط با مجموعه:

صادقی کاستوم، بزرگترین مرکز خدمات خودرو و دیتیلینگ در ایران، ارائه دهنده خدمات نانو سرامیک، سقف کهکشانی، رینگ اسپورت و کاور بدنه، شیشه دودی ماشین، صافکاری PDR و چرم فرمان می باشد که می توانید برای استفاده از خدمات به آدرس اصفهان، خیابان حکیم نظامی، مجموعه صادقی کاستوم به شماره تماس ۰۹۱۳۲۱۰۷۸۳۳ مراجعه نمایید.

امتیاز دهید