به نقل از سراسر وب در صادقی کاستوم؛

نسل آیندهٔ ب‌ام‌و M5 از قوای محرکهٔ V8 پلاگین‌هیبریدی شاسی‌بلند XM استفاده می‌کند که حدود ۸۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

نسل کنونی ب‌ام‌و M5 یکی از چشمگیرترین سدان‌های بازار محسوب می‌شود ولی عمر آن به پایان رسیده و ب‌ام‌و در حال توسعهٔ نسل بعدی است که هم‌اکنون در حال آزمایش در نوربرگ‌رینگ دیده شده است. این پروتوتایپ آزمایشی پوشش‌های استتاری کمتری نسبت به نمونه‌هایی که قبلاً دیده بودیم دارد و نمای نسبتاً خوبی از طراحی بیرونی جدید خودرو را نشان می‌دهد.

در جلوی M5 شاهد چراغ‌های جدید و ورودی هوای تهاجمی بزرگی در سپر هستیم ولی هرچند جلوپنجره بزرگ‌تر شده اما خوشبختانه ب‌ام‌و در این خودرو سراغ جلوپنجرهٔ عظیم M3 نرفته است. تشخیص تغییرات عقب خودرو سخت‌تر است ولی بدون شک شاهد چراغ‌های جدیدی با گرافیک LED متفاوتی خواهیم بود. فرم سپر عقب نیز با نسل کنونی تفاوت دارد. ب‌ام‌و همچنین در داخل M5 جدید هم تغییرات بزرگی را رقم خواهد زد که ویژگی‌های محصولات جدیدی مثل سری ۷ را خواهد داشت. همچنین ازآنجایی‌که این یک محصول M است، باید انتظار دیدن صندلی‌های جلوی اسپرت، تودوزی منحصربه‌فرد و غربیلک فرمان خاص را داشته باشیم.

با وجود همهٔ این تغییرات، چیزی که بیشتر طرفداران را هیجان‌زده خواهد کرد زیر کاپوت خواهد بود. همهٔ نشانه‌ها حاکی از آن است که نسل جدید M5 از همان قوای محرکهٔ هیبریدی شاسی‌بلند XM استفاده خواهد کرد که از یک پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو به همراه یک موتور الکتریکی تشکیل شده است. این قوای محرکه در نسخهٔ پرچم‌دار لیبل رد ۷۴۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند ولی ممکن است این عدد در M5 حتی بیشتر و حدود ۸۰۰ اسب بخار باشد. در این صورت، سدان پرفورمنس باواریایی‌ها قدرت کافی برای رقابت با مرسدس AMG GT63 S E Performance را خواهد داشت که از ۸۴۲ اسب بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای ۲ دقیقه پیش خواندن این مطلب ۱ دقیقه زمان میبرد

توجه! این مقاله برای اولین توسط صادقی کاستوم از سراسر وب گردآوری و منتشر شده است.

ارتباط با مجموعه:

صادقی کاستوم، بزرگترین مرکز خدمات خودرو و دیتیلینگ در ایران، ارائه دهنده خدمات نانو سرامیک، سقف کهکشانی، رینگ اسپورت و کاور بدنه، شیشه دودی ماشین، صافکاری PDR و چرم فرمان می باشد که می توانید برای استفاده از خدمات به آدرس اصفهان، خیابان حکیم نظامی، مجموعه صادقی کاستوم به شماره تماس ۰۹۱۳۲۱۰۷۸۳۳ مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)