برای اولین بار به نقل از وب سایت صادقی کاستومز؛ 

تبدیل تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ به یک کمپر بسیار جذاب و کاربردی + ویدیو

یک شرکت تایلندی تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ را به یک کمپر بسیار جذاب و کاربردی تبدیل کرد. در ادامه می‌توانید ویدیویی از تبدیل Toyota Hilux 2022 به یک کاروان مسافرتی را مشاهده کنید.

یک شرکت تایلندی توانسته تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ را به یک خودروی ایده‌‌آل برای مسافرت تبدیل کند. این شرکت روی تویوتا هایلوکس به‌ویژه در بخش بار آن تغییرات زیادی را اعمال کرده تا بتواند جایگاه نشستن ۶ نفر و جایگاه خواب ۴ نفر را به‌همراه تمام لوازم زندگی فراهم سازد. در ادامه، ویدیویی از تبدیل Toyota Hilux 2022 به یک کاروان مسافرتی را مشاهده می‌کنید:

ویدیویی از نسخه کمپر تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲

گفتنی است تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ در نسخه پایه به یک موتور ۲ لیتری مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۳۴ اسب بخار و گشتاور ۱۸۲ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های عقب را بر عهده دارد. این پیکاپ ژاپنی ظرف مدت ۱۶ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز ۸۰۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

تویوتا هایلوکس 2022

ضمن این‌که تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۱۰ لیتر سوخت مصرف می‌کند و با باک سوخت ۸۰ لیتری خود می‌تواند ۸۰۰ کیلومتر را بپیماید. از امکانات مهم نسخه پایه این خودرو نیز می‌توان به پورت AUX و USB، ترمز ضد قفل ABS، حسگر فشار باد تایرها، کنترل سرعت در سرپایینی، تهویه مطبوع دستی، ورود بدون کلید، کیسه‌های هوای جلو به‌اضافه کیسه هوای زانوی راننده اشاره کرد.

تویوتا هایلوکس 2022

گران‌ترین مدل تویوتا هایلوکس نیز با پیشرانه ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر دیزل به بازار عرضه می‌شود که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۴۲ اسب بخار و گشتاور ۳۴۲ نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس ۶ سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های عقب را بر عهده دارد.

تویوتا هایلوکس 2022

نسخه دیزلی این خودرو ظرف مدت ۱۳.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. همچنین این پیکاپ به‌شکل متوسط به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۷.۵ لیتر سوخت مصرف می‌کند و در بخش بار آن نیز ۹۰۰ لیتر فضا وجود دارد.

این مطلب برای اولین بار توسط صادقی کاستومز از سراسر وب گردآوری، ویرایش و منتشر شده است. همچنین برای خرید و فروش خودرو و خدمات دیتیلینگ خودرو مانند نانوسرامیک، کاور بدنه، سقف کهکشانی، رینگ اسپرت، بادی فنس و … نیز از مشاوره رایگان مجموعه صادقی کاستومز استفاده نمایید.

امتیاز دهید