برای اولین بار به نقل از وب سایت صادقی کاستومز؛ 

ثبت نام خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید بدون بلوکه کردن وجه آغاز می‌شود

مدیر سامانه یکپارچه خودروها گفت ثبت نام خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید بدون بلوکه کردن وجه آغاز می‌شود.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه خودروها گفت فروش خودروهای وارداتی به متقاضیان مرحله اول که هنوز در نوبت تخصیص خودرو مورد نظر خود قرار نگرفتند، ادامه خواهد داشت. همچنین فروش خودروهای وارداتی از محل مازاد به متقاضیان جدید به‌زودی آغاز می‌شود. هرچند شرایط ثبت نام همانند گذشته است، اما دیگر به بلوکه‌کردن وجه در حساب وکالتی نیازی نخواهد بود.

ثبت نام خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید

مدیر سامانه یکپارچه خودروها در ادامه گفته‌های خود بیان کرد از هفته آینده طرح مرحله پنجم فروش خودروهای وارداتی ویژه متقاضیان مرحله اول را اجرا خواهیم کرد. همچنین ظرفیت مازاد ماشین های وارداتی که متقاضیان مرحله اول برای دریافت آنها ثبت نام نکرده بودند، به مشتریان جدید عرضه خواهند شد. در حال حاضر سعی داریم زیرساخت‌های آن را به شکل کامل فراهم کنیم و طی هفته‌های آینده این طرح را به اجرا درآوریم.

تقدسی در ادامه بیان کرد در ثبت نام جدید برای ماشین های وارداتی، متقاضیان جدید دیگر به سپرده‌گذاری قبل از آغاز ثبت نام نیازی نخواهند داشت. در واقع متقاضیان در مرحله اول مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکلاتی خود بلوکه کرده بودند، اما در این مرحله نیازی به انجام آن نخواهد بود.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها با اعلام اینکه با مشکل موجودی خودرو مواجه نیستیم، گفت خودرو وارداتی در کشور وجود دارد و فقط مشتریان باید محصولات واردکننده مورد نظر را انتخاب کنند.

این مطلب برای اولین بار توسط صادقی کاستومز از سراسر وب گردآوری، ویرایش و منتشر شده است. همچنین برای خرید و فروش خودرو و خدمات دیتیلینگ خودرو مانند نانوسرامیک، کاور بدنه، سقف کهکشانی، رینگ اسپرت، بادی فنس و … نیز از مشاوره رایگان مجموعه صادقی کاستومز استفاده نمایید.

امتیاز دهید