به نقل از سراسر وب در صادقی کاستوم؛

در جدیدترین سری مسابقات درگ کار واو نسخه استاندارد پورشه ۹۱۱ توربو S در برابر بی ام و M3 کامپتیشن تیون شده قرار گرفته است. به نظر شما کدام خودرو پیروز این نبرد خواهد بود؟

پورشه ۹۱۱ توربو S استاندارد در مسافت ۴۰۰ متر به‌قدر کافی سریع بوده و همانند یک موشک شلیک می‌شود به گونه‌ای که خودروهای معدودی توانایی رویارویی با آن را دارند؛ اما در ویدئوی جدیدی که خواهید دید ارزش کار تیونرها بیش از پیش مشخص می‌شود. رقیب پورشه در این مسابقه بی ام و M3 کامپتیشن است که به لطف تغییرات رخ داده قدرت بسیار زیادی دارد. ۹۱۱ توربو S به حالت استوک در مسابقه شرکت کرده و پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی آن ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. این نیروی عظیم از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها فرستاده می‌شود. وزن خودروی موردبحث نیز به ۱۶۴۰ کیلوگرم می‌رسد.

اگرچه نسخه استاندارد بی ام و M3 کامپتیشن به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو مجهز بوده و ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند اما برخی تغییرات باعث شده‌اند خروجی این نیروگاه آهنین به ۷۵۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۹۰۰ نیوتون متر برسد. این خودرو نیز به سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مجهز بوده و وزنش به ۱۷۸۰ کیلوگرم می‌رسد.

در مسابقه اول این بی ام و است که استارت بهتری دارد و از پورشه جلو می‌افتد اما نتیجه نهایی مسابقه اول را لو نمی‌دهیم تا شما عزیزان آن را تماشا کنید. در مسابقه دوم این پورشه است که زودتر از زمین کنده شده و از رقیب تیون شده خود پیش می‌افتد اما برای آگاهی از نتیجه این مسابقه می‌بایست ویدئو را تماشا کنید. مسابقه نهایی در حالی آغاز می‌شود که هر دو خودرو استارتی بسیار خوب دارند اما بی ام و قوی‌تر جلو می‌افتد. البته باید اظهار داشت اختلاف پورشه و بی ام و در این درگ ها بسیار کم بوده است. در ادامه دو مسابقه رولینگ نیز برگزار می‌شود که جذابیت‌های زیادی دارد. در نهایت تست ترمز برگزار می‌شود که اینجا نیز اختلاف دو خودرو چشمگیر نیست. در نهایت باید گفت بی ام و M3 کامپتیشن اگرچه خودروی ارزان‌قیمتی نیست اما در مقایسه با پورشه ۹۱۱ توربو S به عنوان یکی از پادشاهان پرفورمنس قیمت بسیار کمتری دارد. البته برخی بهبودها می‌توانند سطح عملکردی M3 کامپتیشن را به مراتب بسیار بالایی برسانند. نظر شما دراین‌باره چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۲ رای ۱۳ دقیقه پیش خواندن این مطلب ۲ دقیقه زمان میبرد

توجه! این مقاله برای اولین توسط صادقی کاستوم از سراسر وب گردآوری و منتشر شده است.

ارتباط با مجموعه:

صادقی کاستوم، بزرگترین مرکز خدمات خودرو و دیتیلینگ در ایران، ارائه دهنده خدمات نانو سرامیک، سقف کهکشانی، رینگ اسپورت و کاور بدنه، شیشه دودی ماشین، صافکاری PDR و چرم فرمان می باشد که می توانید برای استفاده از خدمات به آدرس اصفهان، خیابان حکیم نظامی، مجموعه صادقی کاستوم به شماره تماس ۰۹۱۳۲۱۰۷۸۳۳ مراجعه نمایید.

امتیاز دهید