به نقل از سراسر وب در صادقی کاستوم؛

اولیور زیپس مدیرعامل بی‌ام‌و در خلال سخنرانی خود در یک‌صد و سومین جلسه سالانه این برند اظهار داشت عملیاتی شدن استانداردهای یورو ۷ در سال ۲۰۲۵ کاملاً غیرقابل اجرا خواهد بود.

اکثر خودروسازان فعال در کشورهای اتحادیه اروپا مشکل چندانی با منع فروش خودروهای درون‌سوز از سال ۲۰۳۵ به بعد ندارند اما خودروسازان باید تا حدود ۲ سال دیگر با یک‌ ضرب‌الاجل سخت‌گیرانه برای رعایت قوانین آلایندگی محصولات خود روبرو شوند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، استاندارد آلایندگی یورو ۷ از جولای ۲۰۲۵ به مرحله اجرا درخواهد آمد.

اما رئیس بی‌ام‌و با اشاره به چارچوب کاری در نظر گرفته شده برای این استانداردها می‌گوید اجرای قوانین یورو ۷ میسر نخواهد بود. او می‌گوید یک وضعیت کاملاً غیرواقع‌بینانه به قانون تبدیل شده و خودروسازان را مجبور خواهد کرد با هرگونه وضعیت استثنایی و اضطراری کنار بیایند. این مدیر ۵۹ ساله معتقد است علیرغم سخت‌گیری بیشتر در قوانین هنوز هم بهبودی در کیفیت هوا دیده نمی‌شود زیرا برنامه‌ریزی‌های انجام شده روی شرایط غیرواقع‌بینانه تمرکز دارند. زیپس خاطرنشان می‌سازد:

برای مثال شما چه زمان‌هایی شما با خودروی پر از وسایل که در حال کشیدن یک تریلر است به‌صورت تخت گاز از جاده‌ای کوهستانی که شیب ۷ درجه دارد عبور می‌کنید؟

مدیر ارشد بی‌ام‌و اظهار می‌دارد جهت‌گیری کنونی برای قوانین یورو ۷ جواب نخواهد داد. البته راه‌حل او نیز شامل توقف تمرکز روی شرایط حاد و ویژه و به تأخیر انداختن اجرایی شدن این قوانین تا اواسط سال ۲۰۷ است. زیپس می‌گوید سیاست‌های یاد شده به‌طور فزاینده‌ای روی کسب‌وکار بی‌ام‌و تأثیر می‌گذارد. برند لوکس ژرمن‌ها درباره عدم عجله قانون‌گذاران برای حذف خودروهای درون‌سوز کاملاً صریح صحبت کرده و مدعی شده همه‌گیری خودروهای برقی یک شبه صورت نخواهد گرفت.

بی‌ام‌و تا به امروز بیش از ۶۰۰ هزار خودروی برقی به فروش رسانده و می‌خواهد چنین خودروهایی تا سال ۲۰۳۰ سهم بیش از ۵۰ درصدی از کل فروش جهانی‌اش داشته باشند. باواریایی ها حتی در برخی بازارها آماده تبدیل شدن به برندی کاملاً برقی تا قبل از پایان دهه جاری میلادی خواهند بود. قوانین آلایندگی سخت‌گیرانه قبلاً باعث توقف تولید پیشرانه ۱۲ سیلندر بنزینی و ۶ سیلندر کوادتوربوی دیزلی بی‌ام‌و شده‌اند. نسل جدید سری ۷ نیز در اتحادیه اروپا با پیشرانه ۸ سیلندر تولید نمی‌شود و نسل بعدی سری ۵ نیز در نسخه‌های عادی با پیشرانه ۸ سیلندر تولید نخواهد شد و فقط مدل M5 از این نیروگاه آهنین استفاده خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای ۲۳ ثانیه پیش خواندن این مطلب ۲ دقیقه زمان میبرد

توجه! این مقاله برای اولین توسط صادقی کاستوم از سراسر وب گردآوری و منتشر شده است.

ارتباط با مجموعه:

صادقی کاستوم، بزرگترین مرکز خدمات خودرو و دیتیلینگ در ایران، ارائه دهنده خدمات نانو سرامیک، سقف کهکشانی، رینگ اسپورت و کاور بدنه، شیشه دودی ماشین، صافکاری PDR و چرم فرمان می باشد که می توانید برای استفاده از خدمات به آدرس اصفهان، خیابان حکیم نظامی، مجموعه صادقی کاستوم به شماره تماس ۰۹۱۳۲۱۰۷۸۳۳ مراجعه نمایید.

امتیاز دهید