به نقل از سراسروب در صادقی کاستوم؛

ب‌ام‌و M4 CSL با رانندگی کریستین گبهارت در نوربرگ‌رینگ با ثبت زمان ۷ دقیقه و ۱۷ ثانیه، ۱۳ ثانیه از M4 کامپتیشن سریع‌تر بوده است.

M4 CSL با تایم ۷ دقیقه و ۱۵.۶۷ ثانیه که توسط «یورگ ویدینگر» به ثبت رسیده، سریع‌ترین ب‌ام‌و تولیدی در پیست نوربرگ‌رینگ محسوب می‌شود. حال اما رانندهٔ تست نشریهٔ اسپرت اتو «کریستین گبهارت» با همین خودرو در جهنم سبز زمان ۷ دقیقه و ۱۷.۰۸ ثانیه را ثبت کرده و بسیار به تایم رسمی نزدیک شده است. M4 CSL موردبحث با لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲ R این تایم را به ثبت رسانده و سپس روی داینو رفته که خروجی موتور را ۵۷۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۸ نیوتن متر گشتاور نشان داده است. این اعداد به میزان قابل‌توجهی بیشتر از خروجی رسمی هستند که ۵۵۰ اسب بخار و ۶۵۰ نیوتن متر اعلام شده است.

کریستین گبهارت سال‌ها است که در پیست نوربرگ‌رینگ با ب‌ام‌وها و آلپیناهای سریع تایم زنی می‌کند. وی قبلاً با یک آلپینا B4 گرن کوپه راهی این پیست شد و تایم ۷ دقیقه و ۵۲ ثانیه را ثبت کرد. گبهارت با M4 کامپتیشن محرک عقب که نزدیک‌ترین مدل به M4 CSL در سبد محصولات ب‌ام‌و محسوب می‌شود نیز زمان ۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه را به ثبت رسانده و با نسخهٔ چهارچرخ محرک این خودرو موفق شده یک دور این پیست را در ۷ دقیقه و ۲۸ ثانیه طی کند. این تایم‌ها شخصیت پیست محور M4 CSL را بهتر نشان می‌دهند زیرا این خودرو با قدرت بیشتر و وزن کمتر، به میزان قابل‌توجهی سریع‌تر از نسخه‌های معمولی M4 بوده است.

اما از خانوادهٔ سری ۴ که خارج شویم، گبهارت با M5 CS هم تایم ۷ دقیقه و ۲۹ ثانیه و با M5 کامپتیشن تایم ۷ دقیقه و ۳۵ ثانیه را ثبت کرده است. M8 کامپتیشن یک دور نوربرگ‌رینگ را ظرف ۷ دقیقه و ۳۲ ثانیه طی کرده و گبهارت با M2 کامپتیشن موفق به ثبت زمان ۷ دقیقه و ۵۲ ثانیه شده است. دیدن عملکرد M2 جدید در جهنم سبز نیز می‌تواند جالب باشد زیرا این کوپهٔ کوچک خیلی به M4 نزدیک شده است. ب‌ام‌و از M4 CSL تنها هزار دستگاه تولید می‌کند که همگی محرک عقب و با گیربکس اتوماتیک هستند. همتای سدان این ماشین یعنی M3 CS اما به سامانهٔ چهارچرخ محرک xDrive مجهز است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۵۴ رای ۴ روز پیش خواندن این مطلب ۲ دقیقه زمان میبرد

توجه! این مقاله برای اولین توسط صادقی کاستوم از سراسروب گردآوری و منتشر شده است.

صادقی کاستوم، بزرگترین مرکز خدمات خودرو و دیتیلینگ در ایران، ارائه دهنده خدمات نانو سرامیک، سقف کهکشانی، رینگ اسپورت و کاور بدنه، شیشه دودی ماشین، صافکاری PDR و چرم فرمان می باشد که می توانید برای استفاده از خدمات به آدرس اصفهان، خیابان حکیم نظامی، مجموعه صادقی کاستوم به شماره تماس ۰۹۱۳۲۱۰۷۸۳۳ مراجعه نمایید.

امتیاز دهید