به نقل از سراسر وب در صادقی کاستوم؛

مرسدس بنز به مناسبت ساخت ۵۰۰ هزارمین دستگاه G کلاس، نمونهٔ ویژه‌ای با ویژگی‌های کلاسیک را طراحی کرده که به G کلاس سال ۱۹۸۶ اشاره دارد.

مرسدس بنز تولید پانصد هزارمین G کلاس را با ساخت یک نمونهٔ خاص که ادای احترامی به نمونه‌های قدیمی G کلاس است جشن گرفته است. هرچند این شاسی‌بلند آفرودی اولین بار در سال ۱۹۷۹ معرفی شد اما نمونهٔ ویژه‌ای که مرسدس طراحی کرده به ۲۸۰ GE مدل ۱۹۸۶ اشاره دارد. این خودرو بدنه‌ای به رنگ قدیمی سبز Agave به همراه جلوپنجرهٔ مشکی و توری‌هایی برای محافظت از چراغ‌های جلو دارد. همچنین راهنماهای روی گلگیرهای جلو نیز از نمونه‌های بدون رنگ به نارنجی تغییر یافته‌اند.

در عقب، چرخ زاپاس با روکشی چرمی پوشیده شده و لوگوی بزرگ مرسدس روی آن نقش بسته است. در اینجا همچنن یک نردبان هم برای دسترسی به سقف تعبیه شده است. رینگ‌های پنج پره شیاردار هم تکمیل‌کنندهٔ تغییرات بیرونی این G کلاس خاص هستند. در داخل خودرو، برای صندلی‌ها روکش‌های پارچه‌ای چهارخانه در نظر گرفته شده و روی دستگیرهٔ در سمت سرنشین نشانی به رنگ سبز Agave با شمارهٔ ۵۰۰ هزار نصب شده است.

هرچند طراحی بیرونی G کلاس از سال ۱۹۷۹ تاکنون تغییر چندانی نداشته اما این خودرو طی بیش از چهار دههٔ گذشته در دیگر قسمت‌ها پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده است. زمانی که این خودرو برای اولین بار معرفی شد، با چهار پیشرانه عرضه می‌شد که بین ۷۱ تا ۱۴۸ اسب بخار قدرت داشتند. این در حالی است که نسخهٔ کنونی از موتور ۴ لیتری V8 توئین توربو با ۵۲۰ اسب بخار قدرت در مدل G500 و ۵۸۵ اسب بخار قدرت در G63 AMG استفاده می‌کند. علاوه بر این، مرسدس قصد دارد سال آیندهٔ مدل الکتریکی EQG را هم معرفی کند. این نسخه به چهار موتور الکتریکی مجهز خواهد بود.

مرسدس همچنین هم‌اکنون روی به‌روزرسانی G کلاس هم کار می‌کند. با توجه به تصاویر جاسوسی، این شرکت قصد ایجاد تغییراتی جزئی در طراحی جلو و عقب خودرو را دارد. در داخل انتظار می‌رود شاهد ارائهٔ جدیدترین سیستم اطلاعاتی-سرگرمی مرسدس باشیم و پیشرانه‌ها نیز ممکن است به سیستم هیبریدی خفیف مجهز شوند. تاکنون هیچ حرفی در مورد زمان معرفی G کلاس بروز شده زده نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۳۴ رای ۶ ساعت پیش خواندن این مطلب ۱ دقیقه زمان میبرد


توجه! این مقاله برای اولین توسط صادقی کاستوم از سراسر وب گردآوری و منتشر شده است.


ارتباط با مجموعه:

صادقی کاستوم، بزرگترین مرکز خدمات خودرو و دیتیلینگ در ایران، ارائه دهنده خدمات نانو سرامیک، سقف کهکشانی، رینگ اسپورت و کاور بدنه، شیشه دودی ماشین، صافکاری PDR و چرم فرمان می باشد که می توانید برای استفاده از خدمات به آدرس اصفهان، خیابان حکیم نظامی، مجموعه صادقی کاستوم به شماره تماس ۰۹۱۳۲۱۰۷۸۳۳ مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)