برای اولین بار به نقل از وب سایت صادقی کاستومز؛ 

شرایط فروش جیلی آزکارا در آذرماه ۱۴۰۲ اعلام شد

شرایط فروش جیلی آزکارا در آذرماه ۱۴۰۲ اعلام شد. شرکت فردا موتورز فراخوان واریز وجه را برای مشتریان شاسی بلند وارداتی Geely Azkarra صادر کرد.

جیلی آزکارا به‌همراه چند خودرو وارداتی دیگر از روز دوشنبه ۱۳ آذر تا روز چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی عرضه شدند تا متقاضیان واجد شرایط بتوانند این خودروها را طبق اولویت انتخاب کنند. در همین راستا اکنون شرکت فردا موتورز فراخوانی را برای انتخاب‌کنندگان این خودرو ارسال کرده تا برای واریز وجه اقدام کنند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این خودرو آشنا می‌شویم.

شرایط فروش جیلی آزکارا – آذرماه ۱۴۰۲

شرکت فردا موتورز در این طرح فروش شاسی بلند وارداتی را با قیمت علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به مشتریان عرضه کرده است. در همین راستا مشتریان باید در زمان ثبت نام مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان را به‌عنوان پیش پرداخت و مابقی را پس از تعیین قیمت نهایی و صدور دعوتنامه به این شرکت بپردازند. این خودرو با موعد تحویل ۶۰ روزبه مشتریان عرضه می‌شود.

گفتنی است شاسی بلند وارداتی جیلی آزکارا در این طرح در مدل ۲۰۲۳ و در رنگ‌های طوسی، قرمز، نقره‌ای و مشکی به مشتریان عرضه می‌شود. این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند.

این مطلب برای اولین بار توسط صادقی کاستومز از سراسر وب گردآوری، ویرایش و منتشر شده است. همچنین برای خرید و فروش خودرو و خدمات دیتیلینگ خودرو مانند نانوسرامیک، کاور بدنه، سقف کهکشانی، رینگ اسپرت، بادی فنس و … نیز از مشاوره رایگان مجموعه صادقی کاستومز استفاده نمایید.

امتیاز دهید