برای اولین بار به نقل از وب سایت صادقی کاستومز؛ 

شرایط فروش وانت پراید ۱۵۱ در شهریور ۱۴۰۲

شرایط فروش جدید وانت پراید ۱۵۱ سایپا رسما اعلام شد. این شرایط فروش مختص شهریور ماه سال ۱۴۰۲ هستند و خریداران می‌توانند با پیش‌پرداخت و ثبت نام، این خودرو را خریداری کنند. با بررسی شرایط فروش وانت سایپا ۱۵۱ همراه گجت نیوز باشید.

پراید سایپا ۱۵۱ یکی از پرفروش‌ترین وانت‌های ایران در سال‌های اخیر بوده که به دلیل قیمت مناسب و قطعات در دسترس، مورد توجه خریداران قرار گرفته است. سایپا حالا برنامه و شرایط فروش این محصول را در شهریور ماه سال ۱۴۰۲ اعلام کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

پیش فروش وانت پراید سایپا ۱۵۱ در شهریور ۱۴۰۲

در پیش فروش جدید وانت پراید ۱۵۱، این طور اعلام شده که خریداران باید در زمان ثبت نام مبلغ ۱۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پرداخت کنند. بقیه هزینه خرید این خودرو نیز باید در زمان تحویل به حساب سایپا واریز شود. هنوز قیمت نهایی این خودرو در زمان تحویل مشخص نیست اما می‌دانیم این مدل در دی ماه ۱۴۰۲ به دست خریداران می‌رسد و همه چیز به تلاطم‌های بازار خودرو بستگی دارد.

شرایط خرید وانت پراید ۱۵۱

در این تصویر شرایط کلی پیش فروش پراید وانت سایپا ۱۵۱ اعلام شده است اما همان طور که انتظار داشتیم، خبری از قیمت نهایی نیست.

ثبت نام این مدل از ساعت چهارده امروز سیزدهم شهریورماه ۱۴۰۲ آغاز شده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا، مراحل پیش خرید این خودرو را انجام دهید.

آیا سایپا ۱۵۱ ارزش خرید دارد؟

پراید وانت سایپا ۱۵۱ یکی از کم‌آپشن‌ترین وانت‌های جهان است اما از نظر قیمتی نیز یکی از ارزان‌ترین‌ها است. به طور کلی این خودرو مزیت‌های مختلفی برای خریداران دارد؛ برای مثال قطعات این مدل به وفور در بازار وجود دارند و از این نظر با مشکلی رو به رو نخواهید شد. از طرفی موتور و گیربکس این مدل توان بسیار بالایی ندارد و نمی‌تواند برای باربری‌های به شدت سنگین مورد استفاده قرار بگیرد.

به طور کلی اگر به دنبال خرید یک خودروی کاری با قیمتی نسبتا پایین هستید و مشکلی با ظاهر تاریخ گذشته و توان نسبتا پایین سایپا ۱۵۱ ندارید، می‌توانید سراغ خرید این خودرو بروید.

نظر شما درباره ارزش خرید این وانت سایپا چیست؟ آیا به عنوان یک خودروی ویژه کار، سایپا ۱۵۱ را انتخاب می‌کنید؟ در بخش نظرات با گجت نیوز و کاربرانش همراه شوید.

این مطلب برای اولین بار توسط صادقی کاستومز از سراسر وب گردآوری، ویرایش و منتشر شده است. همچنین برای خرید و فروش خودرو و خدمات دیتیلینگ خودرو مانند نانوسرامیک، کاور بدنه، سقف کهکشانی، رینگ اسپرت، بادی فنس و … نیز از مشاوره رایگان مجموعه صادقی کاستومز استفاده نمایید.

امتیاز دهید