به نقل از سراسر وب در صادقی کاستوم؛

یک دستگاه بی‌ام‌و M5 E39 صفرکیلومتر با قیمت بسیار بالای ۳۰۰ هزار دلار به فروش می‌رسد. اگرچه این نسل سوپر سدان بی‌ام‌و جزو محبوب‌ترین نسل‌های آن بوده اما آیا چنین رقمی ارزش پرداخت را دارد؟

بی‌شک نسل E39 از بی‌ام‌و M5 دوست‌داشتنی‌ترین نسل این خودروست. استایل ظاهری بی‌نقص، پیشرانه ۸ سیلندر پرقدرت و توازن شاسی عالی باعث شده‌اند با گذشت ۲ دهه از تولید E39 هنوز هم شاهد جذابیت‌های فراوان آن باشیم. همین ویژگی‌ها باعث شده‌اند M5 بسیار ارزشمند باشد و نمونه‌های تمیز آن با قیمت‌های بالای ۱۰۰ هزار دلار خریدوفروش شوند؛ اما آیا این M5 E39 بسیار کم کارکرد با رنگ منحصربه‌فرد خود ارزش ۲۹۹,۹۹۰ دلاری را دارد؟

خودروی موردبحث را EAG به فروش می‌رساند که به خاطر فروش برخی از بهترین نمونه‌های کلاسیک بی‌ام‌و در دنیا مشهور شده است. دلیل استقبال خریداران از خودروهای شرکت یاد شده نیز کیفیت بالای آن‌هاست. ولی همه این موارد باعث نمی‌شوند که بتوانیم قیمت ۳۰۰ هزار دلاری M5 موردبحث را هضم کنیم، این‌طور نیست؟ باید اذعان کرد خودروی موردبحث اساساً صفرکیلومتر است و فقط حدود ۱۲۰۰ کیلومتر کار کرده است.

از آنجایی که این سوپر سدان آلمانی توسط EAG عرضه شده بنابراین از نظر ظاهری و فنی هیچ مشکلی ندارد و در بهترین شرایط به سر می‌برد. البته حدس می‌زنیم این خودرو حتی بهتر از زمان خروج از کارخانه باشد زیرا EAG به خاطر استفاده از محافظ‌های رنگ بدنه شناخته می‌شود و تمامی این موارد باعث می‌شوند بی‌ام‌و M5 E39 قیمت بالایی داشته باشد. علاوه بر این شاهد ترکیب رنگ جذابی نیز هستیم. بدنه به رنگ قرمز ایمولا درآمده که در M5 خیلی دیده نمی‌شود و ظاهر بسیار زیبایی را ایجاد می‌کند. در داخل کابین هم ترکیب رنگ قرمز و مشکی وجود دارد که شاید باب میل برخی افراد نباشد. بخش اعظم کابین به رنگ مشکی درآمده و چرم بکار رفته نیز کیفیت بسیار خوبی دارد.

آیا همه این شاخصه‌ها باعث می‌شوند این خودرو قیمتی بیشتر از M4 CSL و X7 M60i داشته باشد؟ نظرتان درباره مقایسه قیمت آن با پورشه ۹۱۱GT3 و ۷۶۰i چیست؟ در واقع با پول این سدان می‌توانید دو خودروی فوق‌العاده را در گاراژ خود داشته باشید. اگرچه M5 E39 یاد شده خودروی فوق‌العاده‌ای است اما فکر نمی‌کنیم ۳۰۰ هزار دلار ارزش داشته باشد. البته قطعاً فردی پیدا خواهد شد تا این خودرو را بخرد و در گاراژ خود نگه دارد، این‌طور نیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای ۲۳ دقیقه پیش خواندن این مطلب ۲ دقیقه زمان میبرد

توجه! این مقاله برای اولین توسط صادقی کاستوم از سراسر وب گردآوری و منتشر شده است.

ارتباط با مجموعه:

صادقی کاستوم، بزرگترین مرکز خدمات خودرو و دیتیلینگ در ایران، ارائه دهنده خدمات نانو سرامیک، سقف کهکشانی، رینگ اسپورت و کاور بدنه، شیشه دودی ماشین، صافکاری PDR و چرم فرمان می باشد که می توانید برای استفاده از خدمات به آدرس اصفهان، خیابان حکیم نظامی، مجموعه صادقی کاستوم به شماره تماس ۰۹۱۳۲۱۰۷۸۳۳ مراجعه نمایید.

امتیاز دهید