به نقل از سراسر وب در صادقی کاستوم؛

با اعلام رسمی شورای رقابت سرانجام چانگان CS35 پلاس بعنوان نخستین مدل از خودروهای وارداتی توسط این نهاد قیمت گذاری شد.

به گزارش پدال، این نخستین بار است که نهاد فراقوه‌ای شورای رقابت به بحث قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی ورود می‌کند. چانگان CS35 پلاس بعنوان نخستین خودروی وارداتی در دور جدید واردات خودرو که توسط سایپا به بازار عرضه خواهد شد، پس از حواشی فراوان در خصوص نحوه قیمت‌گذاری آن بالاخره با فشار شورای رقابت محصولی انحصاری شناخته شده و نسبت به قیمت گذاری آن اقدام شد.

بنابر اعلام شورای رقابت خودروی چانگان CS35 پلاس تیپ دو به نرخ ۸,۴۹۶,۲۸۸,۸۸۳ ریال و چانگان CS35 پلاس ۹,۰۴۴,۷۷۰,۸۷۷ ریال تعیین قیمت شده‌ است.

بخوانید: معرفی مشخصات و ویژگی‌های چانگان CS35 پلاس وارداتی

لازم به ذکر است قیمت های اعلامی از سوی شورای رقابت قیمت خام خودرو به همراه تعرفه گمرکی، هزینه بیمه، حمل و نقل و سود بازرگانی بوده و سایر هزینه‌های قانونی شامل تعرفه‌های دولتی در قیمت فوق لحاظ نشده است. بدیهی است که به این مبالغ در حدود ۱۷ الی ۲۵ درصد دیگر نیز اضافه شده و قیمت نهایی قابل پرداخت برای مصرف کننده رقمی در حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

با توجه به مشخص شدن وضعیت نخستین محموله خودروهای وارداتی، بزودی روند تحویل این خودرو به متقاضیان آغاز شده و شاهد تردد محصول چانگان در خیابان‌ها خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای ۵۲ دقیقه پیش خواندن این مطلب ۱ دقیقه زمان میبرد

توجه! این مقاله برای اولین توسط صادقی کاستوم از سراسر وب گردآوری و منتشر شده است.

ارتباط با مجموعه:

صادقی کاستوم، بزرگترین مرکز خدمات خودرو و دیتیلینگ در ایران، ارائه دهنده خدمات نانو سرامیک، سقف کهکشانی، رینگ اسپورت و کاور بدنه، شیشه دودی ماشین، صافکاری PDR و چرم فرمان می باشد که می توانید برای استفاده از خدمات به آدرس اصفهان، خیابان حکیم نظامی، مجموعه صادقی کاستوم به شماره تماس ۰۹۱۳۲۱۰۷۸۳۳ مراجعه نمایید.

امتیاز دهید