به نقل از سراسر وب در صادقی کاستوم؛

برابوس از نسخه تیون شده مرسدس AMG EQS53 با قیمت ۳۲۷ هزار دلار رونمایی کرد. شعاع حرکتی این خودروی برقی هم‌اکنون بهبود ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

قیمت مرسدس-ای ام جی EQS53 مدل ۲۰۲۳ از ۱۴۷,۵۵۰ دلار آغاز می‌شود هرچند به این قیمت باید هزینه‌های مختلف تحویل و… را نیز افزود. قطعاً با خودروی ارزان‌قیمتی طرف نیستیم اما باید به یاد داشت که سدان برقی مرسدس از ۶۴۹ اسب بخار قدرت سود می‌برد و جزو سریع‌ترین خودروهای خانوادگی بازار است. اگر خواهان راندمان بیشتر با طراحی ظاهری خاص‌تری هستید می‌توانید سری به گاراژ برابوس بزنید. البته می‌بایست خود را آماده پرداخت مبلغ به مراتب بیشتری بکنید.

با اینکه برابوس به خاطر بهبود فنی و عملکردی خودروها شناخته می‌شود اما تمرکز خود در تیونینگ مرسدس AMG EQS53 را روی راندمان و ظاهر آن گذاشته است. یک کیت آیرودینامیک کامل با طرح کربنی به علاوه رینگ‌های ۲۲ اینچی مونوبلاک باعث می‌شوند ضریب درگ سدان برقی مرسدس بهبود ۷.۲ درصدی داشته باشد. به همین خاطر شعاع حرکتی خودرو در زمان حرکت با سرعت بین ۱۰۰ تا ۱۴۰ کیلومتر در ساعت ۷ درصد نسبت به مدل استاندارد افزایش یافته است.

برای یادآوری باید گفت شعاع حرکتی تخمینی EQS53 در آمریکا ۴۴۶ کیلومتر اعلام شده و بنابراین کیت جدید برابوس باعث می‌شود این خودرو به شعاع حرکتی حدود ۴۸۳ کیلومتر برسد. البته این تیونر اشاره‌ای به بهبود قدرت خودرو نکرده و بنابراین سدان لوکس و برقی ژرمن‌ها از دو پیشرانه برقی با ۶۴۹ اسب بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتون متر گشتاور سود می‌برد. افرادی که خواهان هیجان بیشتری پشت فرمان باشند می‌توانند اسپویلر لبه جلویی جدید را سفارش دهند که باعث کاهش لیفت اکسل جلو می‌شود و پایداری و هندلینگ خودرو در سرعت‌های بالاتر افزایش می‌یابد.

در بخش عقب نیز دیفیوزر و اسپویلر جدیدی وجود دارد که بهبود ۴۰ درصدی روی عملکرد آیرودینامیکی خودرو دارد. همین قطعات روی پایداری EQS53 در سرعت‌های بالا نیز تأثیر مثبت دارند. برابوس کیت جدید خود را شاهکار می‌نامد و احتمالاً با همین عبارت باید آماده پرداخت مبلغ هنگفتی شد. در واقع خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید قیمت معادل ۳۲۷,۸۵۷ دلاری دارد!

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۷ رای ۲ ساعت پیش خواندن این مطلب ۱ دقیقه زمان میبرد


توجه! این مقاله برای اولین توسط صادقی کاستوم از سراسر وب گردآوری و منتشر شده است.


ارتباط با مجموعه:

صادقی کاستوم، بزرگترین مرکز خدمات خودرو و دیتیلینگ در ایران، ارائه دهنده خدمات نانو سرامیک، سقف کهکشانی، رینگ اسپورت و کاور بدنه، شیشه دودی ماشین، صافکاری PDR و چرم فرمان می باشد که می توانید برای استفاده از خدمات به آدرس اصفهان، خیابان حکیم نظامی، مجموعه صادقی کاستوم به شماره تماس ۰۹۱۳۲۱۰۷۸۳۳ مراجعه نمایید.

امتیاز دهید