به نقل از سراسر وب در صادقی کاستوم؛

مرسدس بنز در حرکتی جالب اعلام کرده است نشان‌های کلاسیک خود را برای قدردانی از مالکان خودروهایی که کارکردهای بالایی دارند تولید می‌کند.

مشتریان وفادار خودروسازان به ندرت مورد تشویق قرار می‌گیرند اما مرسدس یک استثناست زیرا نشان‌های رترو و کلاسیک خود را در دسترس مالکان خودروهایی با کارکرد بالا و افرادی که مدت‌زمان زیادی از مالکیتشان می‌گذرد قرار خواهد داد. شاید از شنیدن اینکه برنامه جایزه کارکرد بالای مرسدس از دهه ۶۰ میلادی تاکنون وجود دارد سورپرایز شوند. مرسدس ژاپن برای سال ۲۰۲۳ برنامه قابل‌احترامی را تدارک دیده است.

اما جزئیات این برنامه چیست؟ شما باید در وب‌سایت رسمی مرسدس ژاپن ثبت‌نام کرده و یکی از نمایندگی‌های مجاز این خودروساز خودروی شما را تائید کند. اگر همه‌چیز درست باشد نمایندگی با مالک تماس خواهد گرفت تا نشان کلاسیک، تأییدیه هویت و نامه قدردانی شرکت را به او تحویل دهد. به این ترتیب فرایندی ساده اما دل‌چسب را شاهد خواهیم بود. برنامه یاد شده از چندی پیش در سرزمین آفتاب تابان راه‌اندازی شده و برخی خودروها حتی در وب‌سایت مرسدس بنز معرفی شده‌اند.

بسته به میزان کارکرد خودروها و مدت‌زمانی که مالکان آن‌ها را نگه داشته‌اند نشان‌های ستاره سه پر گوناگونی وجود خواهد داشت. در ژاپن نشان‌های قدردانی یاد شده به خودروهایی با کارکردهای ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۵۰۰ هزار و ۱ میلیون کیلومتر تقدیم می‌شود. همچنین اگر مالکان خودروهای خود را به مدت ۱۰، ۲۰ و یا ۳۰ سال نگه دارند نشان‌های خاص خود را دریافت خواهند کرد. گفته می‌شود رکورددار این برنامه یک راننده تاکسی یونانی با نام گرگوریس ساچینیدس است که مالک یک دستگاه مرسدس بنز ۲۴۰D W115 مدل ۱۹۷۶ با کارکرد بیش از ۴.۶ میلیون کیلومتر بوده و خودروی خود را در سال ۱۹۸۱ و با کارکرد ۲۲۰ هزار کیلومتری در ۵ سال خریداری کرده است. او دو یا سه بار پیشرانه خود را قبل از تحویل به موزه مرسدس در سال ۲۰۰۴ تعویض کرد و ژرمن‌ها برای قدردانی از وفاداری این مشتری یک دستگاه مرسدس C کلاس C200 CDI صفرکیلومتر را به او اهدا کردند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای ۲۲ ثانیه پیش خواندن این مطلب ۱ دقیقه زمان میبرد


توجه! این مقاله برای اولین توسط صادقی کاستوم از سراسر وب گردآوری و منتشر شده است.


ارتباط با مجموعه:

صادقی کاستوم، بزرگترین مرکز خدمات خودرو و دیتیلینگ در ایران، ارائه دهنده خدمات نانو سرامیک، سقف کهکشانی، رینگ اسپورت و کاور بدنه، شیشه دودی ماشین، صافکاری PDR و چرم فرمان می باشد که می توانید برای استفاده از خدمات به آدرس اصفهان، خیابان حکیم نظامی، مجموعه صادقی کاستوم به شماره تماس ۰۹۱۳۲۱۰۷۸۳۳ مراجعه نمایید.

امتیاز دهید