برای اولین بار به نقل از وب سایت صادقی کاستومز؛ 

شرایط فروش اقساطی محصولات فونیکس مدیران خودرو در بهمن ۱۴۰۲

شرایط فروش اقساطی محصولات فونیکس مدیران خودرو در بهمن ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو، اف ایکس پریمیوم و تیگو ۸ پرو مکس در مدل ۱۴۰۳ به مشتریان عرضه می‌شوند.

فونیکس به‌عنوان زیربرند لوکس شرکت مدیران خودرو قصد دارد خودروهای آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو، اف ایکس پریمیوم و تیگو ۸ پرو مکس را در مدل ۱۴۰۳ ویژه بهمن ماه با دو روش نقدی و پیش فروش به مشتریان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت صادقی کاستومز (SadeghiCustoms.ir) با جزئیات فروش این خودروهای فونیکس آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش اقساطی محصولات فونیکس – بهمن ۱۴۰۲

شرایط فروش اقساطی محصولات فونیکس

در این طرح، آریزو ۶ پرو اکسلنت با قیمت ۱ میلیارد و ۲۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، تیگو ۷ پرو پریمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، اف ایکس پریمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و تیگو ۸ پرو مکس IE با قیمت ۲ میلیارد ۵۸۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به‌شکل نقدی به فروش می‌رسند.

همچنین مشتریان می‌توانند این خودروها را با پیش پرداخت منعطف حداقل ۶۰ درصد و تسهیلات منعطف حداکثر ۴۰ درصد با مدت اقساط ۱۲ ماهه تا ۶۰ ماهه به‌همراه سود تسهیلات ۲۳ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد خریداری کنند. ضمن این‌که موعد تحویل این خودروها نیز ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه یا تایید اعتباری اقساط خواهد بود.

بیشتر بخوانید:اکستریم LX هیبریدی ؛ مهمان جدید مدیران خودرو + قیمت و مشخصات فنی

فونیکس آریزو ۸ سدان جدید مدیران خودرو به زودی در بازار + عکس و مشخصات

این مطلب برای اولین بار توسط صادقی کاستومز از سراسر وب گردآوری، ویرایش و منتشر شده است. همچنین برای خرید و فروش خودرو و خدمات دیتیلینگ خودرو مانند نانوسرامیک، کاور بدنه، سقف کهکشانی، رینگ اسپرت، بادی فنس و … نیز از مشاوره رایگان مجموعه صادقی کاستومز استفاده نمایید.

امتیاز دهید